Follow my blog with Bloglovin

fredag 7 oktober 2016

Stabiliserar

Hallå och god morgon!
I dag är det fredag och inte nog med att det är min vägardag...
..jag är ledig också...;)
Jag hade tänkt ta en låååång sovmorgon men tji fick jag...
M skuttade nämligen upp redan 07.10 (han går sällan upp före 8 i vanliga fall)
 och sen var det omöjligt att somna om..
 Men nu sitter jag här med lååångfrukost i stället..
...eller ja..frukosten går ju snabbt att få i sig men kaffe kan man ju 
sörpla på läääänge..;)
Känner mig full av iver att få en massa massa gjort i dag...
Hi hi...vi får väl se hur det blir med den saken...

Vikten och veckan som varit då?
Tja jag får nog välja och säga att jag nog är inne i en fas då jag stabiliserar mig lite...;)
För vågen visar +-0 vilket innebär att jag står fast på -5.
Det kan ju vara lite så där...att det står lite still emellanåt...
Eller så är det den där lilla detaljen med träningen...;)
Den har fortfarande inte kommit i gång..
Ett gymbesök (träningsvärk fortfarande..;) den här veckan
Å sen bara vovvepromenader...å dom går ju alldeles för långsamt.

Meeeen det är ju bara att ta nya tag...
Nu börjar en ny viktväktar vecka..
Ny vecka, nya möjligheter...;)
+ - är ju mycket bättre än bara +
;o)
Nu tar vi och har en alldeles underbar toppenfredag
eller hur?!
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Det är stabilt :)
    (Kommer du ihåg Dr Alban, han sa alltid så ;-))
    Kunde inte låta bli :)))

    Världens bästa freeedag!! (Har vi bestämt här på jobbet att varje fredag ska vara :))
    Heeeej smulis!
    Här blev det ändrade planer då lillprinsen Nils blev sjuk :(
    Men vi är alla lediga om två veckor så de kommer då istället:))
    Och sen kommer ni, himmel så roligt att ni alla vill komma till oss <3

    Ha nu världens bästa fredag going!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Japp, önskar dig också en toppenfredag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Ja nu tar vi fredag - en toppenfredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, det är såå roligt med dig, för du är alltid så positiv. Såå härligt. Du har ju ändå gått ner 5 kg. Inte dåligt. Klart träning hjälper till lite. Går nu 3 -4 gånger i veckan på Friskis olika pass. Men kanske är det för att jag har så nära, så det finns ingen ursäkt. Resten av veckans dagar blir det promenader. Ha en underbar fredagskväll. Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. ååå det är så jag borde göra alltså...;)
      Flytta till huset bredvid friskis...;)
      Du är alltid så himla gullig o peppande...tack för det fina du!
      Natti natti kraaaaaam

      Radera
  5. Klart vi tar fredag nu. Och precis som du säger en riktig toppenfredag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥