Follow my blog with Bloglovin

onsdag 8 juni 2016

Man kan ju alltid fira med en ny kudde..;)

Yeeees...
Vi har fått det tillbaka....
Vi har äntligen fått vårt vardagsrum tillbaka...

Mjaa så när på en massa 19-års kläder...men ändå..
Soffan är tillbaka på sin rätta plats och ingen sover där bakom...;)

Såklart behöver man fira det med något fint!!
 I Varberg hittade jag det där lilla extra...
Den där sista lilla höjningen som gör att hela vardagsrummet liksom känns...
...känns...ja..bara så....
.....färdigt!!
;O)
Den här snyggingen är från Ceannis

Nu ska studentmamman i väg och bli fin i håret.
Sen jobbar jag undan det viktigaste och efter det står olja altangolv på schemat.
Om det inte börjar regna förstås.....

Ha en fin dag!
Kram Katarina

9 kommentarer:

  1. Jättesnygg kudde! Så bra den passar in hos dig. Skönt för er att få tillbaka vardagsrummet:)
    Ha det så gott hos frissan
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Dem var jättesnygg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Måste vara en underbar känsla! Värt att fira med en ny superfin kudde. Perfekt!!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg kudde! Passar toppenfint där!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej! Så snyggt hos dej & kudden passa ju in perfekt. Jättesnygg. Och vilka fina krukor du fynda. Slit nu inte ut dej. Blir en perfekt student ändå ska du se.
    Kram Helene

    SvaraRadera
  6. Supersnygg!Den vill jag också ha :)

    SvaraRadera
  7. åå,en sån underbar kudde du har... kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥